Рекламата е като игра на дърпане на въже. Има рекламодатели, които влагат толкова много работа и усилия, но все още се борят да предадат посланието си. Има и потребители, които продължават да игнорират всички усилия на рекламодателите. Рекламната табела е един голям пробив, който слага край на дърпането на въжето ту в едната, ту в другата посока.
Защо рекламните знаци работят толкова добре?
Един добър знак предава много информация, привлича вниманието и ефективно комуникира послание. Добрият знак е съвместим със заобикалящата го среда и дори може да достигне до шофьорите, които се движат с висока скорост. Общностите и предприятията работят усилено, за да привлекат вниманието на туристите и купувачите. Но една много привлекателна табела не е всичко, което е необходимо, за да се получи посланието на дадена общност или бизнес. Един добър знак използва, както силен дизайн, така и четлива и безопасна за зрителите графика.
Собствениците на фирми използват знаци, за да гарантират, че техните клиенти могат да ги намерят. Хората използват знаци, за да намерят необходимите услуги, например църкви, болници, правителствени сгради и училища. Рекламната табела е важен фактор за брандинг, информация, навигация и вдъхновение. И така, какво прави един знак добър? Ето някои прости правила, които ще помогнат на вашите рекламни знаци да работят ефективно:
Не ги усложнявайте
Един прост дизайн с впечатляващи изображения върши перфектна работа. Предайте посланието си чрез сбито излагане с няколко думи за вашата целева аудитория. Твърде многото думи се натрупват и затрудняват дешифрирането на посланието ви.
Използвайте цветове, за да направите впечатление
Добрият знак трябва да има цветове, които контрастират с околната среда. Като собственик на бизнес или търговец на дребно използвайте една цветова схема, за да създадете добро визуално впечатление. Използването на една и съща естетика увеличава вероятността от пробив към вашите клиенти.
Уникални форми
Естествено очите ни биват веднага привлечени към нещо с уникална форма. Използването на уникални форми създава добър знак в контраст с околната среда и подобрява вероятността той да бъде видян от минувачите.
Запазете заглавията кратко
В идеалния случай заглавието на един добър знак ще е от 3 до 5 думи. Винаги използвайте чисти, свежи и лесни за четене стилове, за да получите максимална четливост. Имайте предвид, че използването на твърде много главни букви ще доведе до загуба на четливостта на знака. Използването на главни и малки букви ще бъде по-четливо дори от далечно разстояние. Накрая, в един знак трябва да се използват не повече от два различни шрифта. Основното правило е да оставите 30 до 40% от зоната на знака като бяло пространство за оптимална четливост.
Използвайте привличащи окото визуализации
Във всеки добър знак визуалните елементи трябва да бъдат доминиращ елемент. Тези визуализации лесно се харесват на подсъзнанието на зрителя. Насочващите образи са много по-мощни от функционалните изображения. Използвайте изображения, които ще предизвикат силни чувства или образи в съзнанието на зрителя, а не статични, ежедневни изображения, върху които човек не би се замислил много.
Така че, ако търсите да направите рекламния знак силен маркетингов инструмент, опитайте да включите тези съвети в дизайна на знаците. Вашият знак в крайна сметка ще стане по-привлекателен и ще доведе до увеличаване на продажбите.