Какво мислите, че ще се случи при маркетинга или рекламата на знаците през тази година? Каква мислите, че ще бъде ролята на знаците в рекламата?
Има някои удивителни промени в дизайна на знаците и смятаме, че те ще окажат значително въздействие през 2019 г. За да сте в крак с тенденциите в рекламните знаци, ето някои от тях тук:
Повече креативност
Творчеството е ключът към всяка маркетингова стратегия. Рекламодателите трябва да бъдат по- креативни с рекламните си кампании, за да достигнат до масите. Тук ще имат значение цифровите знаци. Още през 2014 г. Пепси вдигна високо бариерата с кампанията си в автобусни спирки, която използва разширената реалност. Кампанията беше огромен хит. Лесно е да разберем, че трябва да бъдем по- креативни от всякога, за да ни забележат: Светлинна Реклама
Изкуствен интелект
Използването на изкуствен интелект вероятно ще се увеличи през 2019 г. Изкуственият интелект също ще повлияе на по- широкия дигитален маркетинг. Използването му нараства поради увеличения мащаб и ползите от него в много индустрии.
Изкуственият интелект в маркетинга помага за събирането на данни и предоставя информация, която подобрява маркетинговите планове. Освен по- лесното събиране на данни, той дава възможност за професионалност и интерактивност.
Интерактивност. Светлиннa рекламa.
Ако има нещо, което сме виждали да расте и да доказва своята стойност, това е интерактивността. Тя оказва влияние върху всички видове знаци. Въпросът е дали можете да постигнете високо ниво на интерактивност или не.
Целта на интерактивността е да се дадат повече възможности на клиентите. В един магазин, например, тя им позволява да преглеждат продуктите и характеристиките им или да проверяват за изчерпани артикули. Можете да използвате ефективно знаци като банери или вътрешни знаци, за да увеличите взаимодействието с клиентите.
По-богата персонализация
Персонализацията нарасна и достигна точка, в която е станала необходима за всяка кампания. Като се има предвид акцентът върху интерактивността, възможностите за персонализация са се увеличили. Персонализираното съдържание работи доста добре в индустрията на рекламните знаци, за да осигури комуникация между клиентите и бизнеса.
Цветови минимализъм
Когато говорим за минималистична цветова палитра, ние си представяме земни тонове като сиви или тъмно жълти. Но тази година ще видим доста ярки цветове сред простите цветни палети. Така че можем да ви уверим, че ще има някои по- ярки знаци, които да очакваме с нетърпение.
Винтидж стил знаци
Няма стил, който да отмине завинаги. Вдъхновяваме се от класическия дизайн и стилове в модата, рекламата и дизайна. През последните няколко месеца има увеличение на заявките за знаци, вдъхновени от винтидж стила. Релефни шрифтове и ярки цветове привличат вниманието и влияят на чувствата. Ярките боядисани знаци и лампички, наподобяващи тръби, които дават усещане за неонова табела, си пробиват път към индустрията на рекламните знаци.
Геометрични форми и абстрактни модели
Геометричните форми и абстрактните модели се увеличават, както в знаците, така и в уеб дизайна. Релефните модели намериха своя път в брандирането. Така че през 2019 г. може просто да попаднете на някакъв луд зигзагообразен привлекателен знак.
2019 година ще бъде голяма година за индустрията на рекламните знаци. В нея ще преобладават живите цветове и творческата свобода.
Разгледайте и другите наши предложения за неонови реклами.