БРАНДИРАНЕ НА ВИТРИНИ
Използването на брандиране на витрини е сигурен начин да рекламирате ефективно бизнеса си. Благодарение на качественото брандиране на витрини (цени – при запитване) вие гарантирано ще привлечете вниманието на клиентите и ще ги заинтригувате със своята дейност и марка.
Има няколко различни начина за брандиране на витрини (цени – при запитване), всеки от които ви дава уникални предимства в маркетинговата стратегия на вашия бизнес. За да разберете кой тип брандиране на витрини работи най-добре за вас, просто прочетете следващите редове.
Брандиране на витрини с ПВЦ фолио
Първият вид брандиране на витрини е с едноцветно, рязано ПВЦ фолио. Такова брандиране на витрини (цени – при запитване) обикновено се използва, за да се изпише работното време или друга полезна информация. Друго допълнително предимство за такова брандиране на витрини е това, че фолиото може да бъде изрязано във всякаква форма, позволявайки да се изберат различни шрифтове и дизайни за вашата витрина. Можете да направите дори монохромна версия на логото си.
Рязаното ПВЦ фолио е перфектен избор, когато търсите евтин вариант, който да се прилага лесно. Разполагаме както с по-неутрални, така и с много ефектни и смели цветове, от които можете да избирате, за да привличате вниманието към себе си чрез брандиране на витрини (цени – при запитване).
Брандиране на витрини с перфофолио
Перфофолиото е специално създадено за брандиране на витрини (цени – при запитване). По цялата му повърхност има незабележими, малки, равномерно разположени дупчици, които позволяват през стъклото да преминава светлина. В същото време дупчиците не пречат на качеството на пълноцветния печат, който може да се прави върху фолиото, нито върху видимостта на изображението. Така перфофолиото осигурява съвършено брандиране на витрини (цени – при запитване), когато искате да облепите цялата витрина, без да загубите нито светлината в помещението, нито качеството на рекламата.
Едно от големите предимства при брандиране на витрини с перфофолио е, че благодарение на перфорацията, през деня то дава на хората в сградата перфектна видимост през прозореца навън, докато тези отвън могат да видят само рекламното изображение, без да могат да виждат какво се случва вътре. Все пак имайте предвид, че когато светнете лампите в помещението в тъмните часове, ефектът се обръща и минувачите виждат всичко вътре.
Перфофолиото позволява да направите брандиране на витрини (цени – при запитване), като използвате цялата площ на стъклата. Така получавате голямо рекламно съоръжение, което е лесно да бъде забелязано дори отдалече. Ако цялостното брандиране на витрини има професионален дизайн и добро качество, то ще бъде функционално и дълготрайно, което го прави изключително добра рекламна инвестиция.
Брандиране на витрини с трансперантно фолио
Трансперантното фолио пропуска светлина, но е едноцветно. То позволява създаването на наистина оригинално брандиране на витрини (цени – при запитване). От него могат да се изрязват определени форми, а при залепване създава впечатлението, че стъклото е гравирано. Вариант на трансперантното фолио е фолиото с фрост ефект, което създава ефект на заскрежаване при брандиране на витрини (цени – при запитване). При създаването на подходящ дизайн такова брандиране на витрини може да изглежда много стилно и ненатрапчиво.
С транперантно фолио може да се направи както цялостно, така и частично брандиране на витрини (цени – при запитване), в зависимост от желанието и нуждите ви.
Едно от най-добрите предимства на брандиране на витрини с прозрачното фолио е, че то може да създаде усещане за дискретност, като ограничава видимостта в помещението, а в същото време позволява на естествената светлина да влезе вътре.
Как се прави брандиране на витрини (цени – при запитване)
Когато правите брандиране на витрини (цени – при запитване), сложете указващи надписи или изображения, които да разкажат кои сте и какво правите.
Ако имате ресторант, направете например брандиране на витрини с висококачествени снимки на най-апетитните ястия от менюто си, за да привлечете гладните минувачи. Ако сте доставчик на услуги, покажете чрез брандиране на витрини точно какви услуги предлагате, така че зрителите да запазят това изображение в паметта си, когато се нуждаят от вашите услуги. Ако сте магазин, за брандиране на витрини може да използвате продуктови снимки или сцени от начина на живот, които олицетворяват интересите и нагласите на вашите клиенти.
Ползи от брандиране на витрини (цени – при запитване)
Използването на брандиране на витрини е един от най-бързите и евтини начини за промяна на характера на вашето търговско пространство. Брандиране на витрини (цени – при запитване) се прави бързо и еднократно, като в същото време е дълготрайно рекламно съоръжение и не изисква никакви допълнителни средства за поддръжка поне няколко години. Да поръчате брандиране на витрини означава да използвате евтин начин да придадете на бизнес помещението си професионален външен вид, който със сигурност ще подобри не само популярността ви, но и репутацията ви.
Качественото брандиране на витрини (цени – при запитване) несъмнено ще привлече погледа на потенциалните нови клиенти на улицата. То е креативен метод, който помага да покажете точно това, което предлагате. Едно брандиране на витрини ви осигурява достатъчно пространство и свобода да покажете кои сте, какво продавате или правите, като така предизвикате любопитството в квартала.
Името на вашата компания трябва да има постоянно присъствие в мисленето на вашите клиенти, така че е важно да го показвате на видни места. Привличащото вниманието брандиране на витрини (цени – при запитване) ще помогне на вашия бизнес да изгради разпознаваемост на марката.
Ако помещението, което използвате, е доста голямо, добре направеното брандиране на витрини (цени – при запитване) може да послужи и като указание за клиентите ви – може да ги насочи откъде да влязат, къде да паркират или да им даде друга полезна информация, за да избегнете объркването им.
Ако прозорците ви гледат към грозни контейнери или неподдържани площи, можете да използвате брандиране на витрини и с допълнителна цел да скриете от своите клиенти неприятните гледки навън. Разбира се, това брандиране на витрини (цени – при запитване) отново ще бъде рекламно и ще показва вашите продукти или услуги.
Качественото брандиране на витрини (цени – при запитване) може да предизвика любопитство. Ако потенциалният клиент е заинтригуван от рекламата на вашия прозорец, но не може да вижда вътре в магазина ви, той може да направи допълнителната стъпка да влезе, за да повери какво предлагате. Което, разбира се, е чудесно за вашия бизнес.
Едно от най-практичните предимства на едно брандиране на витрини е, че избягвате издаването на общински разрешителни за реклама. Ако искате да поставите знак, тротоарна или покривна табела, трябва да имате разрешително и да заплащате ежегодни такси. При брандиране на витрини обаче такива изисквания не съществуват, така че това ще ви спести и време, и средства.
Брандиране на витрини с ПВЦ фолио
Брандиране на витрини с перфофолио
Брандиране на витрини с трансперантно фолио
Как се прави брандиране на витрини (цени – при запитване)
Ползи от брандиране на витрини (цени – при запитване)