5,0
Rated 5 out of 5
5 out of 5 stars (based on 3 reviews)
Excellent100%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

Светеща реклама

References

Partners

Farco е лицензирана фирма за неонова реклама. Вътрешни и международни Светещи реклами, както и професионално извършване на монтажни дейности.


За нас граници не съществуват в сферата на Рекламата с  табели.

Интериорни Светлинни Реклами София. Планираме всичко изключително внимателно. Изработка, превозване Демонтаж/Монтаж на неонова реклама. Обадете се!

Държим най-вече на професионализма и качеството на услугите, които предлагаме: неонова реклама .
Нашата цел е да Ви предложим максимално ефективни решения.

Ние сме експерти в рекламата на вашата фирма.

Светещи Реклами София

Светещи реклами,

Светещи Реклами България,

Лабораторно оборудване или Фабрично оборудване към новите ви помещения. Цялото електронно оборудване, като сървъри и модемни шкафове, се опаковат в специално проектирани кутии и се транспортират в превозни средства с пневматично окачване. неонова реклама.


Отпечатани извън дома са статични медии, разпределени по физически пространства. [13] Това са:

Въздушна реклама – Въздушната реклама включва теглене на банери чрез самолети с фиксирано крило, както и дирижабли като дирижабли и други въздушни надуваеми надуваеми плажове, събития и задръствания. [14]

Билборд велосипедът е нов тип мобилна реклама, в която моторът качва билборд с рекламно съобщение. Този метод е рентабилна, целенасочена и екологична форма на реклама.

Печатна реклама на мобилен билборд
Разпространение на брошури – Информационните дисплеи в обществени места за събиране като транспортни центрове, места за настаняване, центрове за посетители, атракции и търговски обекти са целенасочени начини за разпространение на високоефективни съобщения до целевата аудитория. Този метод е малко по-различен от традиционния OOH, тъй като потребителят самостоятелно избира материала за съобщения и може да вземе това съобщение с тях.

Билборд

– билбордове (или бюлетини) обикновено се намират в силно видими [15] области с тежък трафик като бързи пътища, първични артерии и големи кръстовища. В бюлетини на САЩ обикновено са осветени. Рекламните произведения, обикновено цифрово отпечатани върху големи мембрани с покритие от винил, често се “въртят” от оператора на открито, на няколко места в метрополисната зона, за да се постигне желаният обхват на населението, както е определено в договора за продажба. С продължителен период на висока видимост рекламите на билбордовете осигуряват на рекламодателите значително влияние върху пътуващите. Това е най-големият стандарт от домашния рекламен формат, който обикновено се измерва на 14ftx48ft в общ размер.

Винилови прозорци, позволяващи използването на прозорци, на странична и задна реклама на алкохол в автобус в Берлин
Автобусна реклама – Утвърждаване на марката и генериране на бързо припомняне с експозиция в близост до мястото на покупка.

Показване на железопътни линии

– Достига до затворена аудитория на луксозни крайградски пътници. Освен това, достига до обяд патрони, купувачи и бизнес професионалисти.

ComPark реклама – ComPark е устройство, използвано за реклама на паркинг; който е поставен върху паралелните линии на даден залив и е в състояние да получи незабавна експозиция от шофьорите, които току-що са паркирали автомобила си. ComPark служи и като ръководство, което помага на шофьорите да се придържат към размера на мястото за паркиране.

Надуваем билборд – подобен на обикновения 2D билборд, но наложен на 3D обект. Най-добре се използва за продажба на физически продукти, а не за услуги. Икономичен подход, който е в състояние да постигне висока осведоменост за марката и да увеличи покупките на продукти.

Банерната реклама на лампата – колоните на лампата са разположени навсякъде, което позволява на рекламодателите и събитията да използват банери, за да насочват точно географските местоположения и да създават масивна рекламна осведоменост.

Мобилен билборд – Мобилните билбордове предлагат голяма степен на гъвкавост на рекламодателите. Тези реклами могат да бъдат насочени към конкретни маршрути, места или събития, или могат да бъдат използвани за постигане на насищане на пазара. Специална версия е надуваемият билборд, който може да стои почти навсякъде. Този продукт може да се използва и за нощни филми на открито.

Мобилен надуваем билборд

Плакат – Насочете местните аудитории с тези билбордове, които са видими за движението на автомобили и са идеални за въвеждане на нови продукти / услуги. Маркетолозите използват плакати, за да постигнат рекламни цели и повишават осведомеността за марката, като поставят множество единици на стратегически места, като същевременно намаляват цената на хиляда импресии. Това е стандартизиран формат на плаката, обикновено с размери 12’3 “x 24’6”; официално известен като 30-листов плакат.

Премиер панелът – панелите Premiere съчетават честотата и обсега на плакатната кампания с творческото въздействие на бюлетина.

Премиер квадратен – Ярката осветеност на горната и долната част на премиерния панел осигурява допълнително въздействие след потъмняване.

Улична реклама – Използването на настилки и улично обзавеждане за създаване на медийно пространство за марките, за да предадат посланието си на улицата с ценово ефективен подход.

Рекламиране на такси

Рекламиране на такси – Рекламирането на таксита позволява на рекламодателите да подчертаят своите продукти, независимо дали са маркирани, или насочени послания, директно в области, където хората работят, пазаруват и играят.

Wallscape – Wallscapes са прикрепени към сградите и са в състояние да приемат голямо разнообразие от необичайни форми и размери. Тези реклами на билбордове са видими от разстояние и осигуряват огромно въздействие в основните зони на метрото.

Рекламиране на въздухоплавателни средства – Рекламата на въздухоплавателни средства включва брандиране на продукти или услуги във и извън самолета. Това включва опаковане на самолета с отпечатани SAVs, маркиране на багажни етикети, брандиране на бордната карта, брандиране на табла за маса и др.

Други видове нецифрови реклами

за ОХ включват дисплеи на летищата; дисплеи за транзит и автобус; дисплеи за облегалки за глава; Двустранни панели; младши плакати; и дисплеи за търговски обекти.