
Брандиране на витрина – цени – Магазин LEVI’S
Брандиране на витрина с ПВЦ фолио
Преминаваме към разглеждане на различните видове брандиране на витрина. Брандиране на витрина с ПВЦ фолио е най-стандартно и неутрално като излъчване. Поради тази причина на него се залага главно когато трябва да се изпише някаква информация, за която е важно да достигне до клиентите. Като например работно време на търговския обект, специфични условия за покупка, насочване към местоположението на определени продукти или тематични зони. При брандиране на витрина с ПВЦ фолио акцентът пада върху самата информация, защото няма прекалено силно искрящ фон или шарки, които да я засенчат.
Брандиране на витрина с перфофолио
Перфофолиото е продукт, който е специално създаден за брандиране на витрина. Неговата главна отличителна характеристика е наличието на малки дупчици, които са незабележими за човешкото око, но благодарение на тях светлината е способна да преминава през стъклото. По този начин се

Брандиране на витрина – цени – Димитров, Петров и Ко
получава първокласно брандиране на витрина с желаните резултати по отношение на промотирането на вашия бизнес, без да се губи светлината в търговския ви обект. Важно е да отбележим, че посредством брандиране на витрина с перфофолио има възможност да се използва цялата площ на стъклата. Или казано с други думи, да се получат рекламни съоръжения със значителни размери, които да могат да бъдат забелязвани отдалеч.
Брандиране на витрина с ПВЦ фолио
Брандиране на витрина с перфофолио