Когато започвате бизнес, има много неща, които трябва да се направят. Трябва да мислите за име на фирма, име на домейн, дизайн на лого, дизайн на уебсайт, визитки и много други. Трябва да намерите и идеалното място за вашия бизнес. Но какво е това, което клиентът забелязва на първо място? Това е вашият рекламен  знак! От съществено значение е знакът да накара клиентите ви да разберат вашето послание. Ще бъдете изненадани да разберете какви са обичайните грешки при проектирането на знаци, които могат да се допуснат. Ще посочим някои от тях, за да ви помогнем да ги избегнете, когато дойде времето за идеалния дизайн.

Контраст

Това е нещо, за което всички учим в училище. Имаме контрастиращи цветове и допълващи се цветове. В рекламните знаци искате буквите да се контрастират с фона, на който са инсталирани или монтирани. Контрастът не е сблъсък. Цветовете на вашите букви трябва да са такива, че да се открояват върху фона. Но не би трябвало да са заслепяващи.

Разстояние

Вероятно най- лошата грешка при проектирането на знацие да няма разстояние между буквите! Знаците губят очарованието си, когато на края им свърши мястото. Буквите, които започват на разстояние, се блъскат една в друга към края.

Други тънкости остават незабелязани. Забелязали ли сте някога, че буквата „W“ се приближава до буквата „А“ повече, отколкото буквата „L“? Тези незначителни детайли не са несъществени за вашия знак. Всеки наблюдател, който види знак с тези грешки при проектирането, може да го намери за доста странен на вид.

Шрифт

Използването на фантастични шрифтове не прави знака по- четлив. Ако искате клиентите ви да знаят какво казвате, изборът на класически шрифтове е по- добър вариант. Дори ако бизнесът ви се занимава с фантастични неща, никога не избирайте шрифт, който е твърде засукан или игрив. Те просто са нечетливи.

Съвет: Никога не избирайте Papyrus или Comic Sans!

Художествено оформление

Простото е по- добро. Препоръчително е да запазите логото си възможно най- просто. Ако го направите размазано, логото ви ще трябва да бъде дешифрирано. Формата, свързана с марката ви, трябва да бъде разпознаваема.

Друга грешка, която обикновено се прави, е да се вземе изображение за лого. Изображение може да се използва като атрибут на марката, но не и като лого. Нека една творческа личност, която не е толкова близо до вашата марка, да разгледа логото ви. Вероятно ще ви каже, че зад логото няма никаква правилна мисъл.

Размер

Преди да направите своя знак, измерете пространството, където ще инсталирате или монтирате знака. Винаги оразмерявайте буквите според него. По този начин ще има баланс на отрицателното пространство около буквите.

Местоположение

Зима е, а вие сте намерили чудесно място, където да поставите своя знак. Но какво да кажем за лятото? Ами ако това сега голо дърво се раззелени и покрие знака ви? Уверете се, че сте избрали място с добра видимост през цялата година.

Не забравяйте за това!

Не се увличайте толкова от началото на събитията и не забравяйте, че трябва да поръчате дизайна на табелите си. Вашият знак е идентичността на вашия бизнес. Уверете се, че получавате такъв.

И на края…

Имате уебсайт, лого и други изображения. Направихте голяма инвестиция. Но не забравяйте да обърнете внимание на дизайна на знаците. Атрактивен, физически преден фронт на вашия бизнес и магазин, той ще направи чудеса за имиджа на вашата марка. Можете да погледнете тези съвети, за да изберете правилните знаци и как да ги поддържате.

Вижте всички наши предложения за светещи надписи.

5
Rated 5 out of 5
5 out of 5 stars (based on 1 review)
Excellent100%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

Светеща реклама и знаци

References

Partners

Farco е лицензирана фирма за Светлиннa рекламa. Вътрешни и международни Светлиннa рекламa, както и професионално извършване на монтажни дейности. Работим по световни стандарти, гарантиращи качествени хамалски услуги и че вашите вещи ще бъдат преместени безпроблемно до всяка точка на света.


За нас граници не съществуват в сферата на Светеща реклама и знаци.

Светеща реклама и знаци София. Планираме всичко изключително внимателно. Изработка, превозване Демонтаж/Монтаж на Интериорни Светлинни Реклами. Обадете се!

Държим най-вече на професионализма и качеството на услугите, които предлагаме: Интериорни реклами .
Нашата цел е да Ви предложим максимално ефективни решения.

Ние сме експерти в рекламата на вашата фирма.

Светещи Реклами София

Светеща реклама и знаци,

Светещи Реклами България,

Лабораторно оборудване или Фабрично оборудване към новите ви помещения. Цялото електронно оборудване, като сървъри и модемни шкафове, се опаковат в специално проектирани кутии и се транспортират в превозни средства с пневматично окачване. Светлинна Реклама и табели.


Отпечатани извън дома са статични медии, разпределени по физически пространства. [13] Това са:

Въздушна реклама – Въздушната реклама включва теглене на банери чрез самолети с фиксирано крило, както и дирижабли като дирижабли и други въздушни надуваеми надуваеми плажове, събития и задръствания. [14]

Билборд велосипедът е нов тип мобилна реклама, в която моторът качва билборд с рекламно съобщение. Този метод е рентабилна, целенасочена и екологична форма на реклама.

Печатна реклама на мобилен билборд
Разпространение на брошури – Информационните дисплеи в обществени места за събиране като транспортни центрове, места за настаняване, центрове за посетители, атракции и търговски обекти са целенасочени начини за разпространение на високоефективни съобщения до целевата аудитория. Светеща реклама и знаци Този метод е малко по-различен от традиционния OOH, тъй като потребителят самостоятелно избира материала за съобщения и може да вземе това съобщение с тях.

Билборд

– билбордове (или бюлетини) обикновено се намират в силно видими [15] области с тежък трафик като бързи пътища, първични артерии и големи кръстовища. В бюлетини на САЩ обикновено са осветени. Рекламните произведения.Светлиннa рекламa

Oбикновено цифрово отпечатани върху големи мембрани с покритие от винил, често се „въртят“ от оператора на открито. На няколко места в метрополисната зона, за да се постигне желаният обхват на населението, както е определено в договора за продажба.

С продължителен период на висока видимост рекламите на билбордовете осигуряват на рекламодателите значително влияние върху пътуващите. Това е най-големият стандарт от домашния рекламен формат, който обикновено се измерва на 14ftx48ft в общ размер. Светлинна Реклама

Винилови прозорци, позволяващи използването на прозорци, на странична и задна реклама на алкохол в автобус в Берлин
Автобусна реклама – Утвърждаване на марката и генериране на бързо припомняне с експозиция в близост до мястото на покупка.

Показване на железопътни линии – Достига до затворена аудитория на луксозни крайградски пътници. Освен това, достига до обяд патрони, купувачи и бизнес професионалисти.

ComPark реклама – ComPark е устройство, използвано за реклама на паркинг; който е поставен върху паралелните линии на даден залив и е в състояние да получи незабавна експозиция от шофьорите. Които току-що са паркирали автомобила си. ComPark служи и като ръководство, което помага на шофьорите да се придържат към размера на мястото за паркиране.

Надуваем билборд – подобен на обикновения 2D билборд, но наложен на 3D обект. Най-добре се използва за продажба на физически продукти, а не за услуги. Икономичен подход, който е в състояние да постигне висока осведоменост за марката и да увеличи покупките на продукти.

Банерната реклама на лампата – колоните на лампата са разположени навсякъде, което позволява на рекламодателите и събитията да използват банери, за да насочват точно географските местоположения и да създават масивна рекламна осведоменост.

Мобилен билборд – Мобилните билбордове предлагат голяма степен на гъвкавост на рекламодателите. Тези реклами могат да бъдат насочени към конкретни маршрути, места или събития, или могат да бъдат използвани за постигане на насищане на пазара.

Специална версия е надуваемият билборд, който може да стои почти навсякъде. Този продукт може да се използва и за нощни филми на открито.

Мобилен надуваем билборд

Плакат – Насочете местните аудитории с тези билбордове, които са видими за движението на автомобили и са идеални за въвеждане на нови продукти / услуги.

Маркетолозите използват плакати, за да постигнат рекламни цели и повишават осведомеността за марката, като поставят множество единици на стратегически места, като същевременно намаляват цената на хиляда импресии.

Това е стандартизиран формат на плаката, обикновено с размери 12’3 „x 24’6“; официално известен като 30-листов плакат.

Премиер панелът – панелите Premiere съчетават честотата и обсега на плакатната кампания с творческото въздействие на бюлетина.

Премиер квадратен – Ярката осветеност на горната и долната част на премиерния панел осигурява допълнително въздействие след потъмняване.

Улична реклама – Използването на настилки и улично обзавеждане за създаване на медийно пространство за марките, за да предадат посланието си на улицата с ценово ефективен подход.Светлинна Реклама

Рекламиране на такси

Рекламиране на такси – Рекламирането на таксита позволява на рекламодателите да подчертаят своите продукти, независимо дали са маркирани, или насочени послания, директно в области, където хората работят, пазаруват и играят.

Wallscape – Wallscapes са прикрепени към сградите и са в състояние да приемат голямо разнообразие от необичайни форми и размери. Светлинна Реклама

Тези реклами на билбордове са видими от разстояние и осигуряват огромно въздействие в основните зони на метрото.

Рекламиране на въздухоплавателни средства – Рекламата на въздухоплавателни средства включва брандиране на продукти или услуги във и извън самолета. Това включва опаковане на самолета с отпечатани SAVs, маркиране на багажни етикети, брандиране на бордната карта, брандиране на табла за маса и др.Светлинна Реклама

Други видове нецифрови реклами за ОХ включват дисплеи на летищата; дисплеи за транзит и автобус; дисплеи за облегалки за глава; Двустранни панели; младши плакати; и дисплеи за търговски обекти.