КЛЮЧ-ПОМОЩ ЗА МАЛКИЯ БИЗНЕС ПРИ COVID-19
Персонализация на реклами и интериорните реклами е това, което помогна на основните предприятия и организации да общуват по време на безпрецедентна пандемия и масова карантина. Сега, за малките предприятия е жизненоважно да разполагат с правилните визуални комуникации.
Тази персонализация на знаци, реклами и визуални графики трябва да постигне баланс между изискванията за безопасност и последователността на марка. Има множество възможности, от момента, в който някой се приближи до вашия бизнес и влезе до момента, в който се подготви за излизане. Ето само няколко идеи за това как можете да включите вашата марка във вашите основни знаци за безопасност и насочване.
Указващи знаци
Когато посетители, пациенти или клиенти пристигат във вашия обект, лесно ли се насочват до мястото, където искат да отидат? Увеличете това първо впечатление, като вдъхнете увереност с добре маркирани знаци, които не се сливат с фона. Определете зоните за отвеждане на бордюри и насочете трафика с табели, специално проектирани да отразяват вашата марка. Знамена, A-рамки и дворни знаци могат да бъдат премествани, ако е необходимо, за да се адаптират към потока от движение.
Подобрете бариерите и щитовете за по-добро преживяване
Предпазителите и акрилните щитове се превръщат в постоянни приспособления в интериора, но не е нужно да остаряват. Добавете информация за специални оферти, покажете фирмените си стойности или включете елементи от декора от външния вид и усещане на вашата организация, за да осигурите по-малко клинично изживяване. Използвайки Removable фолио може да се актуализира често, за да отговаря на променящите се нужди. Матираното песъкоструйно фолио може да осигури уединение и атмосфера за бариерите между масите и кабините на ресторанта.
Формирайте връзки към марката с подови графики /стикери/
Графиките на пода са полезни за напомняне на чакащите на опашка да стоят на разстояние от няколко метра. Те също трябва да се приведат в съответствие с другите ви маркетингови изображения. Не пропускайте, че дизайна на вашите социални дистанциращи се подови графики и стикери е важен. Възползвайте се от времето на изчакване и се възползвайте максимално от тази допълнителна точка на допир с клиента.
Преобразувайте асансьорите в уникални визуални ефекти
Табелите и стикерите на асансьорите сега очертават максималния брой хора, които трябва да се возят, за да намалят предаването на микроби. Виниловото фолио може да предостави същата информация по начин, който е по-естетичен и по-марков. В болниците и медицинските сгради обвивка на асансьор с изображения на служители може да покаже послание към посетителите и пациентите, като им благодари за спазването на указанията за по-добра безопасност на работниците и медицинския персонал.
Вашият бизнес и неговата марка е уникален и вашите COVID-19 съвместими надписи трябва да бъдат безпроблемно разбрани. Възможностите са практически безкрайни и могат да се променят в зависимост от вашия бизнес, тъй като всички ние разбираме как изглежда нормалното.