Кои са видовете брандиране на кола?
Едно брандиране на кола може да бъде цялостно, наполовина или пък само частично. Също така е възможно да се направи брандиране на кола единствено с надписи. Ето какво трябва да знаете за всеки от споменатите видове брандиране на кола:
- цялостно – цялостно брандиране на кола означава цялата боядисана повърхност на превозното средство, в това число и покрива, да бъде покрита с реклами. Така откъдето и да бъде погледнат автомобилът, ще се вижда съвсем ясно рекламата на вашия бизнес. Подобно брандиране на кола е особено използвано от компании за храни и напитки, търговски центрове, увеселителни обекти и други типове бизнеси, при които визуализацията на продуктите и услугите е изключително важна.
- наполовина – при брандиране на кола наполовина се покрива с реклами само едната половина на превозното средство. Подобен вариант най-често се практикува, когато бюджетът не достига за цялостно брандиране на кола. Половината на автомобила, която ще бъде брандирана, може да бъде горната или долната, както и предната или задната.
- частично – при частичното брандиране на кола вече става въпрос за брандиране, което заема малка част от автомобила. Например задните врати, страничните врати или пък предния капак.Подходяща опция е за бизнеси, които не желаят чак толкова агресивна реклама или пък когато
самият автомобил се нуждае от няколко цветни елемента, за да бъде по-лесно забележим. Въпросното брандиране на кола е възможно да се съчетае с допълнителни стикери, които да са поставени на други места по автомобила.
- с надписи – брандиране на кола може да се направи и само и единствено с надписи. Такъв тип брандиране на кола дори е доста ефективно, ако дизайнът и посланието на самите надписи са добре замислени. Сред основните преимущества от прилагането на брандиране на кола с надписи са неговият по-официален рекламен стил, подходящ за промотиране на различни типове бизнеси, както и малките разходи, които е необходимо да се отделят за целта.
Разгледайте предложеията ни за брандиране на автомобили.