Рекламните табели са навсякъде. Независимо дали се оглеждате на летище или се ориентирате в книжарница, ще видите табели. Знаците са повече от атракция за потребители, служители или клиенти. Те са полезна информация, която улеснява живота на всечки на непознато място.

Нека разгледаме някои отрасли, където индустриалните рекламни табели помагат за ефективното разпространение на информация:

Летища:

Табелите на летищата не са лесен проект. Всички типове табели трябва да се допълват с оформлението на летището. Но основно те трябва да бъдат: полезни, лесни за разбиране, лесни за намиране и да включват цифрови дисплеи в реално време.

Летищата са места на суматоха, никой няма време да спре и да гледа таблата, освен ако има време за чакане. Пътниците, служителите и всички останали зависят от системата за информация, която да ги насочи по техните пътища.

Летищата също така са една от най- големите корпорации, които използват почти всички видове индустриални знаци. Целта е да се улесни навигацията за всички и тук е мястото на табелите.

Университетски кампуси:

Образователните сектори навсякъде стават все по- големи и използват табели в кампусите. Разнообразни решения за цифрови табели от цифрови плакати до многофункционални HD видео стени се използват за насочване, информиране, ангажиране и стимулиране на студенти, преподаватели и посетители.

Ето поглед върху някои места, където се използват табели в образователния сектор: класни стаи и офиси, библиотеки и лаборатории, общежития, входове, портали, зали за събития, арени и лекционни зали.

Сигнализацията вече не е ограничена до търговския сектор. Тя е навсякъде и дава динамичен поглед върху информацията по най- различни начини. Освен това табели като дигитални дисплеи могат да преодолеят празнината в комуникацията между студенти и преподаватели, като предоставят новини за кампуса.

Магазини

Целта на табелите е да направят всичко достъпно. Повечето индустриални знаци са полезни в по- големи търговски обекти и магазини като: магазини за търговия на дребно, търговски центрове, хранителни магазини, сезонни магазини.

Това са местата, които привличат клиенти с най- новите видове табели. Сигнализацията в магазините е или за разпространяване на информираност за марката или за насърчаване на специални оферти или продукти.

Ресторанти

Ресторантите са добър пазар за табели. Веднага след като вашият ресторант е готов, ще искате да привлечете клиенти и да изложите храната си. Можете да направите това чрез менюто, декорацията или чрез ефективен маркетинг, който включва табели. Табелите на открито се открояват и могат да предизвикат интереса на минувачите да посетят вашия ресторант и след това да станат редовни клиенти. Храненето е сетивно преживяване. Трябва да се хареса и на очите. Индустриални знаци като декоративни стикери и дисплеи могат да създадат това преживяване за вашите клиенти.

Офиси

За офисите рекламните табели са толкова важни, колкото и при другите изброени по- горе видове, но се фокусират повече върху интериора, а не върху екстериора. При всеки различен офис има подходяща комбинация от типове знаци. Освен това в офисите знаците са повече за хората вътре, отколкото за външните хора. Видовете интериорни табели, полезни за служителите, са: табели за инвалиди (включващи такива с подобно на брайлово писмо), вградени LED табели, обемни знаци, графики върху прозорци и стени.

В офисите фокусът на табелите е да улеснят живота на служителите и да ги накарат да се чувстват по-удобно и да са по- продуктивни.

Болници

Доставчиците на здравни услуги вече разбраха, че имат проблем с дизайна. Този проблем е свързан с изгледа, който имат болниците. Това ги накара да помислят за болнични табели, като използват комбинация от външни и вътрешни табели.

За болниците въвеждането на табели беше сложен процес. След като приеха табелите, всичко започна да става по- лесно. Днес болниците са модифицирали своите информационни схеми, така че да включват помощни табели като: знаци, указващи посока, цифрови дисплеи, табели за инвалиди.

Болничните табели са повече от навигация. Става дума за помощ и лесен достъп за болнични помощници, пациенти и посетители. Болниците са места, където времето е важно в реално време и знаците помагат да се намали загубеното време за намиране на подходящи места. Това накара болничният дизайн да се съсредоточи повече върху това да помага на хората да правят това, което правят най-добре т.е. да помагат и се грижат за хората.

Днес табели има навсякъде и хората разчитат на най- близкото показване на информация, което да им помогне. Знаците сега са повече за информация и помощ, отколкото просто за привличане на вниманието.

0
0,0 rating
0 out of 5 stars (based on 0 reviews)
Excellent0%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

Рекламни знаци

References

Partners

Farco е лицензирана фирма за Светлиннa рекламa. Вътрешни и международни Светлиннa рекламa, както и професионално извършване на монтажни дейности. Работим по световни стандарти, гарантиращи качествени услуги.


За нас граници не съществуват в сферата на Рекламни знаци.

Интериорни Светлинна Реклама София. Планираме всичко изключително внимателно. Изработка, превозване Демонтаж/Монтаж на Интериорни Рекламни знаци. Обадете се!

Държим най-вече на професионализма и качеството на услугите, които предлагаме: Интериорни реклами, Обемни букви, Светещи реклами .
Нашата цел е да Ви предложим максимално ефективни решения.

Ние сме експерти в рекламата на вашата фирма.

Светещи Реклами София

Рекламни знаци,

Светещи Реклами България,

Светлинна Реклама и табели.


Отпечатани извън дома са статични медии, разпределени по физически пространства. [13] Това са:

Въздушна реклама – Въздушната реклама включва теглене на банери чрез самолети с фиксирано крило, както и дирижабли като дирижабли и други въздушни надуваеми надуваеми плажове, събития и задръствания. [14]

Билборд велосипедът е нов тип мобилна реклама, в която моторът качва билборд с рекламно съобщение. Този метод е рентабилна, целенасочена и екологична форма на реклама.

Печатна реклама на мобилен билборд
Разпространение на брошури – Информационните дисплеи в обществени места за събиране като транспортни центрове, места за настаняване, центрове за посетители, атракции и търговски обекти са целенасочени начини за разпространение на високоефективни съобщения до целевата аудитория.Рекламни знаци Този метод е малко по-различен от традиционния OOH, тъй като потребителят самостоятелно избира материала за съобщения и може да вземе това съобщение с тях.

Билборд

– билбордове (или бюлетини) обикновено се намират в силно видими [15] области с тежък трафик като бързи пътища, първични артерии и големи кръстовища. В бюлетини на САЩ обикновено са осветени. Рекламните произведения.Светлиннa рекламa

Oбикновено цифрово отпечатани върху големи мембрани с покритие от винил, често се „въртят“ от оператора на открито. На няколко места в метрополисната зона, за да се постигне желаният обхват на населението, както е определено в договора за продажба.

С продължителен период на висока видимост рекламите на билбордовете осигуряват на рекламодателите значително влияние върху пътуващите. Това е най-големият стандарт от домашния рекламен формат, който обикновено се измерва на 14ftx48ft в общ размер. Светлинна Реклама

Винилови прозорци, позволяващи използването на прозорци, на странична и задна реклама на алкохол в автобус в Берлин
Автобусна реклама – Утвърждаване на марката и генериране на бързо припомняне с експозиция в близост до мястото на покупка.

Показване на железопътни линии – Достига до затворена аудитория на луксозни крайградски пътници. Освен това, достига до обяд патрони, купувачи и бизнес професионалисти.

ComPark реклама – ComPark е устройство, използвано за реклама на паркинг; който е поставен върху паралелните линии на даден залив и е в състояние да получи незабавна експозиция от шофьорите. Които току-що са паркирали автомобила си. ComPark служи и като ръководство, което помага на шофьорите да се придържат към размера на мястото за паркиране.

Надуваем билборд – подобен на обикновения 2D билборд, но наложен на 3D обект. Най-добре се използва за продажба на физически продукти, а не за услуги. Икономичен подход, който е в състояние да постигне висока осведоменост за марката и да увеличи покупките на продукти.

Банерната реклама на лампата – колоните на лампата са разположени навсякъде, което позволява на рекламодателите и събитията да използват банери, за да насочват точно географските местоположения и да създават масивна рекламна осведоменост.

Мобилен билборд – Мобилните билбордове предлагат голяма степен на гъвкавост на рекламодателите. Тези реклами могат да бъдат насочени към конкретни маршрути, места или събития, или могат да бъдат използвани за постигане на насищане на пазара.

Специална версия е надуваемият билборд, който може да стои почти навсякъде. Този продукт може да се използва и за нощни филми на открито.

Мобилен надуваем билборд

Плакат – Насочете местните аудитории с тези билбордове, които са видими за движението на автомобили и са идеални за въвеждане на нови продукти / услуги.

Маркетолозите използват плакати, за да постигнат рекламни цели и повишават осведомеността за марката, като поставят множество единици на стратегически места, като същевременно намаляват цената на хиляда импресии.

Това е стандартизиран формат на плаката, обикновено с размери 12’3 „x 24’6“; официално известен като 30-листов плакат.

Премиер панелът – панелите Premiere съчетават честотата и обсега на плакатната кампания с творческото въздействие на бюлетина.

Премиер квадратен – Ярката осветеност на горната и долната част на премиерния панел осигурява допълнително въздействие след потъмняване.

Улична реклама – Използването на настилки и улично обзавеждане за създаване на медийно пространство за марките, за да предадат посланието си на улицата с ценово ефективен подход.Светлинна Реклама

Рекламиране на такси

Рекламиране на такси – Рекламирането на таксита позволява на рекламодателите да подчертаят своите продукти, независимо дали са маркирани, или насочени послания, директно в области, където хората работят, пазаруват и играят.

Wallscape – Wallscapes са прикрепени към сградите и са в състояние да приемат голямо разнообразие от необичайни форми и размери. Светлинна Реклама

Тези реклами на билбордове са видими от разстояние и осигуряват огромно въздействие в основните зони на метрото.

Рекламиране на въздухоплавателни средства – Рекламата на въздухоплавателни средства включва брандиране на продукти или услуги във и извън самолета. Това включва опаковане на самолета с отпечатани SAVs, маркиране на багажни етикети, брандиране на бордната карта, брандиране на табла за маса и др.Рекламни знаци

Други видове нецифрови реклами за ОХ включват дисплеи на летищата; дисплеи за транзит и автобус; дисплеи за облегалки за глава; Двустранни панели; младши плакати; и дисплеи за търговски обекти.