Табелите на един ресторант имат значение за това как клиентите ще подходят към него. Стратегически поставените табели за ресторанта привличат вниманието от страна на минувачите. Ако сте ресторантьор, прочетете тези съвети, за да привлечете клиенти с добре поставени табели.

Планирайте да привлечете

Говорим за целевата аудитория- пешеходен трафик, случайни минувачи, формални или различни възрастови групи. Това са специфични типове аудитория с различни изисквания. Поставянето на табелите за ресторанта точно с оглед на аудиторията ще привлече вниманието, което търсите.

Изпратете действителното съобщение

Мислете за табелите като за двупосочна комуникация. Предавате съобщение за вашия бизнес и хората реагират, като влизат. Правилната табела създава лична връзка с клиентите. Можете да предадете съобщението си визуално или да използвате точна текстова формулировка, за да накарате аудиторията да влезе. По отношение на ресторантите проучванията са установили, че визуалните табели са по-лични. Тези видове табели изпращат правилното съобщение и помагат на клиентите да намерят пътя си до вашия ресторант.

Създайте атмосфера

Популярността на табелата на ресторанта се увеличава, когато изскача от обкръжението си. Поставянето е от решаващо значение, но дори шумните или доминиращи съобщения могат да убият един страхотен знак. Това е най- лошото, което можете да направите със знака на вашия ресторант. Помислете повече как табелата да стане уникална. Това може да бъде постигнато, като изберете среда, която не е шумна, не е извън полезрението или някъде, където лесно може да бъде пренебрегната.

Мислете просто

Всички знаем, че рекламните знаци на ресторантите са най- важни, когато сте навън. Храната е  означава много и ресторантите са от съществено значение. Ето защо знаците на ресторантите трябва да се открояват. За действителния рекламен знак мислете мащабно, но просто. Простотата е ключът тук. Плюс това визуалните табели едва ли се нуждаят от друга информация, различна от графичната, за да се откроят. Ресторантьорите имат навика твърде често да се спират на знак, който е голям. Размерът не трябва да влияе на действителното съобщение. Гигантските графични табели са достатъчни, за да направите изявление, което ще грабне погледа на клиента за части от секундата.

Съсредоточете се върху качеството

Графичните табели могат да имат марката на ресторанта ви в анимация или снимки с храна. Какъвто и начин да изберете за вашия ресторант, ние ви предлагаме да не прескачате професионалната услуга. Вашият знак ще бъде лицето на ресторанта ви. Инвестирайте достатъчно в качеството за дълготрайни табели и висока възвръщаемост на инвестициите.

Рекламният знак е повече от обява за бизнес. Правилно поставените и визуално атрактивни знаци привличат вниманието върху вашия ресторант. Говорете с професионалисти по рекламни знаци от реномирани фирми, за да осветлите вашия бизнес, за да се откроите от тълпата, като използвате различни качествени рекламни табели.

5
Rated 5 out of 5
5 out of 5 stars (based on 1 review)
Excellent100%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

Светеща реклама за ресторант

References

Partners

Farco е лицензирана фирма за Светлиннa рекламa. Вътрешни и международни Светлиннa рекламa, както и професионално извършване на монтажни дейности. Работим по световни стандарти, гарантиращи качествени хамалски услуги и че вашите вещи ще бъдат преместени безпроблемно до всяка точка на света.


За нас граници не съществуват в сферата на Рекламата с  табели.

Светеща реклама за ресторант София. Планираме всичко изключително внимателно. Изработка, превозване Демонтаж/Монтаж на Интериорни Светлинни Реклами. Обадете се!

Държим най-вече на професионализма и качеството на услугите, които предлагаме: Светеща реклама за ресторанти .
Нашата цел е да Ви предложим максимално ефективни решения.

Ние сме експерти в рекламата на вашата фирма.

Светещи Реклами София

Светеща реклама за ресторант,

Светещи Реклами България,

Лабораторно оборудване или Фабрично оборудване към новите ви помещения. Цялото електронно оборудване, като сървъри и модемни шкафове, се опаковат в специално проектирани кутии и се транспортират в превозни средства с пневматично окачване. Светлинна Реклама и табели.


Отпечатани извън дома са статични медии, разпределени по физически пространства. [13] Това са:

Въздушна реклама – Въздушната реклама включва теглене на банери чрез самолети с фиксирано крило, както и дирижабли като дирижабли и други въздушни надуваеми надуваеми плажове, събития и задръствания. [14]

Билборд велосипедът е нов тип мобилна реклама, в която моторът качва билборд с рекламно съобщение. Този метод е рентабилна, целенасочена и екологична форма на реклама.

Печатна реклама на мобилен билборд
Разпространение на брошури – Информационните дисплеи в обществени места за събиране като транспортни центрове, места за настаняване, центрове за посетители, атракции и търговски обекти са целенасочени начини за разпространение на високоефективни съобщения до целевата аудитория. Светеща реклама за ресторант Този метод е малко по-различен от традиционния OOH, тъй като потребителят самостоятелно избира материала за съобщения и може да вземе това съобщение с тях.

Билборд. Светеща реклама за ресторант

– билбордове (или бюлетини) обикновено се намират в силно видими [15] области с тежък трафик като бързи пътища, първични артерии и големи кръстовища. В бюлетини на САЩ обикновено са осветени. Рекламните произведения.Светлиннa рекламa

Oбикновено цифрово отпечатани върху големи мембрани с покритие от винил, често се “въртят” от оператора на открито. На няколко места в метрополисната зона, за да се постигне желаният обхват на населението, както е определено в договора за продажба.

С продължителен период на висока видимост рекламите на билбордовете осигуряват на рекламодателите значително влияние върху пътуващите. Това е най-големият стандарт от домашния рекламен формат, който обикновено се измерва на 14ftx48ft в общ размер. Светеща реклама за ресторант

Винилови прозорци, позволяващи използването на прозорци, на странична и задна реклама на алкохол в автобус в Берлин
Автобусна реклама – Утвърждаване на марката и генериране на бързо припомняне с експозиция в близост до мястото на покупка.

Показване на железопътни линии – Достига до затворена аудитория на луксозни крайградски пътници. Освен това, достига до обяд патрони, купувачи и бизнес професионалисти.

ComPark реклама – ComPark е устройство, използвано за реклама на паркинг; който е поставен върху паралелните линии на даден залив и е в състояние да получи незабавна експозиция от шофьорите. Които току-що са паркирали автомобила си. ComPark служи и като ръководство, което помага на шофьорите да се придържат към размера на мястото за паркиране.

Надуваем билборд – подобен на обикновения 2D билборд, но наложен на 3D обект. Най-добре се използва за продажба на физически продукти, а не за услуги. Икономичен подход, който е в състояние да постигне висока осведоменост за марката и да увеличи покупките на продукти.

Банерната реклама на лампата – колоните на лампата са разположени навсякъде, което позволява на рекламодателите и събитията да използват банери, за да насочват точно географските местоположения и да създават масивна рекламна осведоменост.

Мобилен билборд – Мобилните билбордове предлагат голяма степен на гъвкавост на рекламодателите. Тези реклами могат да бъдат насочени към конкретни маршрути, места или събития, или могат да бъдат използвани за постигане на насищане на пазара.

Специална версия е надуваемият билборд, който може да стои почти навсякъде. Този продукт може да се използва и за нощни филми на открито.

Мобилен надуваем билборд

Плакат – Насочете местните аудитории с тези билбордове, които са видими за движението на автомобили и са идеални за въвеждане на нови продукти / услуги.

Маркетолозите използват плакати, за да постигнат рекламни цели и повишават осведомеността за марката, като поставят множество единици на стратегически места, като същевременно намаляват цената на хиляда импресии.

Това е стандартизиран формат на плаката, обикновено с размери 12’3 “x 24’6”; официално известен като 30-листов плакат.

Премиер панелът – панелите Premiere съчетават честотата и обсега на плакатната кампания с творческото въздействие на бюлетина.

Премиер квадратен – Ярката осветеност на горната и долната част на премиерния панел осигурява допълнително въздействие след потъмняване.

Улична реклама – Използването на настилки и улично обзавеждане за създаване на медийно пространство за марките, за да предадат посланието си на улицата с ценово ефективен подход.Светлинна Реклама

Рекламиране на такси

Рекламиране на такси – Рекламирането на таксита позволява на рекламодателите да подчертаят своите продукти, независимо дали са маркирани, или насочени послания, директно в области, където хората работят, пазаруват и играят.

Wallscape – Wallscapes са прикрепени към сградите и са в състояние да приемат голямо разнообразие от необичайни форми и размери. Светлинна Реклама

Тези реклами на билбордове са видими от разстояние и осигуряват огромно въздействие в основните зони на метрото.

Рекламиране на въздухоплавателни средства – Рекламата на въздухоплавателни средства включва брандиране на продукти или услуги във и извън самолета. Това включва опаковане на самолета с отпечатани SAVs, маркиране на багажни етикети, брандиране на бордната карта, брандиране на табла за маса и др.Светлинна Реклама

Други видове нецифрови реклами за ОХ включват дисплеи на летищата; дисплеи за транзит и автобус; дисплеи за облегалки за глава; Двустранни панели; младши плакати; и дисплеи за търговски обекти.

Оценете тази страница