Препятствията при рекламата на физическите магазини ca добре известни. За щастие, днес техническите иновации в областа на рекламните знаци, дават все повече възможности за преодоляването им. Нека разгледаме видовете табели, с чиято помощ да вдъхнете нов живот в дизайна на магазина си.

Външнитe знaци

Външните табели са онова, което първо попада пред погледа на клиентите. Първото впечатление, което ще оставите е от изключителна важност за превръщането  на минувача в потенциален бъдещ купувач. Ocвен първо впечатление външните табели  привличат клиентопоток поради:

  • Атрактивността и лесната си видимoст
  • Рентабилен 24/7 маркетинг

Табели има почти пред всеки магазин. Доброто им съчетаване и изборът на въздействащи  ефекти биха привлекли повече погледи и съответно – нови клиенти. Ето няколко съвета за иновативен и ефектен дизайн на вашия магазин с помощта на външни табели. Редувайте външните с интериорни табели . Често пъти с по-малко средства можете да постигнете по-добър ефект.  Така, например въздействащите интериорни знаци, могат успешно да заменят външните табели.

Използвайте цифрови дисплеи

Показвайте последните продажби, продукти или промоции, използвайки цифрови дисплеи извън магазина. Добър ефект би дало използването на малки цифрови дисплеи, вместо цели табла с цифров дисплей.

Опитайте A-Frames

Много са подходящи при често сменящи се промоции, или продукти. Външните табели успешно олицетворяват основното послание на вашата марка. Съчетайте стилно и смислено постоянната външна реклама на магазина си със самият му дизайн, защото ако има голямо стилово разминаване, целият външен вид би пострадал.

Вътрешни знаци

През магазина ви ежедневно преминава поток от хора. Нужно е да задържите вниманието им докато са вътре, така че марката и ипродуктите ви да останат в съзнанието им. Често клиентите влизат в магазина ви привлечени от външните табели и външния вид, но напускат скоро след това.

Днес, когато изборът е толкова голям, трябва да вдигнете мизата, за да привлечете и задържите клентелата си.

Ето как можете да подобрите дизайна на вашия магазин, като ce съсредоточите върху интериорните знаци: Отново- изберете вашата табела, която съответства на интериора на магазина ви.

Разцветки

Знаците се предлагатвъв всякакви форми и цветове, но нещата могат да се ce объркат, когато станат твърде много.

Подобно на неоновите табели, които могат да ce скрият на претрупан фон, даже когато са пред погледа.

Графики по прозорци и стени

Всеки магазин има история – Разкажете я!

Промоционалната история или историята на вашите продукти, може да се представи с помощта на графики за прозорци и стени.

Вътрешните табели ca за показване на съобщението на марката.

Цифрови дисплеи

Дигиталният дисплей е тип знак, който може цялостно да представи външния вид на вашата марка.  Той почти не изисква обслужване и рядко ce променя. Той е чудесно решение и за излагане на промоционални продукти, както и за нови артикули, както вътре, такаи пред магазина.  Повече практични съвети и трикове, потърсете от фирми- експерти в тази област.