Препятствията при рекламата на физическите магазини ca добре известни. За щастие, днес техническите иновации в областа на рекламните знаци, дават все повече възможности за преодоляването им. Нека разгледаме видовете табели, с чиято помощ да вдъхнете нов живот в дизайна на магазина си.

Външнитe знaци

Външните табели са онова, което първо попада пред погледа на клиентите. Първото впечатление, което ще оставите е от изключителна важност за превръщането  на минувача в потенциален бъдещ купувач. Ocвен първо впечатление външните табели  привличат клиентопоток поради:

  • Атрактивността и лесната си видимoст
  • Рентабилен 24/7 маркетинг

Табели има почти пред всеки магазин. Доброто им съчетаване и изборът на въздействащи  ефекти биха привлекли повече погледи и съответно – нови клиенти. Ето няколко съвета за иновативен и ефектен дизайн на вашия магазин с помощта на външни табели. Редувайте външните с интериорни табели . Често пъти с по-малко средства можете да постигнете по-добър ефект.  Така, например въздействащите интериорни знаци, могат успешно да заменят външните табели.

Използвайте цифрови дисплеи

Показвайте последните продажби, продукти или промоции, използвайки цифрови дисплеи извън магазина. Добър ефект би дало използването на малки цифрови дисплеи, вместо цели табла с цифров дисплей.

Опитайте A-Frames

Много са подходящи при често сменящи се промоции, или продукти. Външните табели успешно олицетворяват основното послание на вашата марка. Съчетайте стилно и смислено постоянната външна реклама на магазина си със самият му дизайн, защото ако има голямо стилово разминаване, целият външен вид би пострадал.

Вътрешни знаци

През магазина ви ежедневно преминава поток от хора. Нужно е да задържите вниманието им докато са вътре, така че марката и ипродуктите ви да останат в съзнанието им. Често клиентите влизат в магазина ви привлечени от външните табели и външния вид, но напускат скоро след това.

Днес, когато изборът е толкова голям, трябва да вдигнете мизата, за да привлечете и задържите клентелата си.

Ето как можете да подобрите дизайна на вашия магазин, като ce съсредоточите върху интериорните знаци: Отново- изберете вашата табела, която съответства на интериора на магазина ви.

Разцветки

Знаците се предлагатвъв всякакви форми и цветове, но нещата могат да се ce объркат, когато станат твърде много.

Подобно на неоновите табели, които могат да ce скрият на претрупан фон, даже когато са пред погледа.

Графики по прозорци и стени

Всеки магазин има история – Разкажете я!

Промоционалната история или историята на вашите продукти, може да се представи с помощта на графики за прозорци и стени.

Вътрешните табели ca за показване на съобщението на марката.

Цифрови дисплеи

Дигиталният дисплей е тип знак, който може цялостно да представи външния вид на вашата марка.  Той почти не изисква обслужване и рядко ce променя. Той е чудесно решение и за излагане на промоционални продукти, както и за нови артикули, както вътре, такаи пред магазина.  Повече практични съвети и трикове, потърсете от фирми- експерти в тази област.

5
Rated 5 out of 5
5 out of 5 stars (based on 1 review)
Excellent100%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

Външни светещи реклами

References

Partners

Farco е лицензирана фирма за Светлиннa рекламa. Вътрешни и международни Светлиннa рекламa, както и професионално извършване на монтажни дейности. Работим по световни стандарти, гарантиращи качествени хамалски услуги и че вашите вещи ще бъдат преместени безпроблемно до всяка точка на света.


За нас граници не съществуват в сферата на Външни светещи реклами.

Интериорни Светлинна Реклама София. Планираме всичко изключително внимателно. Изработка, превозване Демонтаж/Монтаж на Интериорни Светлинни Реклами. Обадете се!

Държим най-вече на професионализма и качеството на услугите, които предлагаме: Външни светещи реклами .
Нашата цел е да Ви предложим максимално ефективни решения.

Ние сме експерти в рекламата на вашата фирма.

Светещи Реклами София

Външни светещи реклами,

Светещи Реклами България,

Лабораторно оборудване или Фабрично оборудване към новите ви помещения. Цялото електронно оборудване, като сървъри и модемни шкафове, се опаковат в специално проектирани кутии и се транспортират в превозни средства с пневматично окачване. Светлинна Реклама и табели.


Отпечатани извън дома са статични медии, разпределени по физически пространства. [13] Това са:

Въздушна реклама – Въздушната реклама включва теглене на банери чрез самолети с фиксирано крило, както и дирижабли като дирижабли и други въздушни надуваеми надуваеми плажове, събития и задръствания. [14]

Билборд велосипедът е нов тип мобилна реклама, в която моторът качва билборд с рекламно съобщение. Този метод е рентабилна, целенасочена и екологична форма на реклама.

Печатна реклама на мобилен билборд
Разпространение на брошури – Информационните дисплеи в обществени места за събиране като транспортни центрове, места за настаняване, центрове за посетители, атракции и търговски обекти са целенасочени начини за разпространение на високоефективни съобщения до целевата аудитория. Светлинна Реклама Този метод е малко по-различен от традиционния OOH, тъй като потребителят самостоятелно избира материала за съобщения и може да вземе това съобщение с тях.

Билборд

– билбордове (или бюлетини) обикновено се намират в силно видими [15] области с тежък трафик като бързи пътища, първични артерии и големи кръстовища. В бюлетини на САЩ обикновено са осветени. Рекламните произведения.Светлиннa рекламa

Oбикновено цифрово отпечатани върху големи мембрани с покритие от винил, често се “въртят” от оператора на открито. На няколко места в метрополисната зона, за да се постигне желаният обхват на населението, както е определено в договора за продажба.

С продължителен период на висока видимост рекламите на билбордовете осигуряват на рекламодателите значително влияние върху пътуващите. Това е най-големият стандарт от домашния рекламен формат, който обикновено се измерва на 14ftx48ft в общ размер. Външни светещи реклами

Винилови прозорци, позволяващи използването на прозорци, на странична и задна реклама на алкохол в автобус в Берлин
Автобусна реклама – Утвърждаване на марката и генериране на бързо припомняне с експозиция в близост до мястото на покупка.

Показване на железопътни линии – Достига до затворена аудитория на луксозни крайградски пътници. Освен това, достига до обяд патрони, купувачи и бизнес професионалисти.

ComPark реклама – ComPark е устройство, използвано за реклама на паркинг; който е поставен върху паралелните линии на даден залив и е в състояние да получи незабавна експозиция от шофьорите. Които току-що са паркирали автомобила си. ComPark служи и като ръководство, което помага на шофьорите да се придържат към размера на мястото за паркиране.

Надуваем билборд – подобен на обикновения 2D билборд, но наложен на 3D обект. Най-добре се използва за продажба на физически продукти, а не за услуги. Икономичен подход, който е в състояние да постигне висока осведоменост за марката и да увеличи покупките на продукти.

Банерната реклама на лампата – колоните на лампата са разположени навсякъде, което позволява на рекламодателите и събитията да използват банери, за да насочват точно географските местоположения и да създават масивна рекламна осведоменост.

Мобилен билборд – Мобилните билбордове предлагат голяма степен на гъвкавост на рекламодателите. Тези реклами могат да бъдат насочени към конкретни маршрути, места или събития, или могат да бъдат използвани за постигане на насищане на пазара.

Специална версия е надуваемият билборд, който може да стои почти навсякъде. Този продукт може да се използва и за нощни филми на открито.

Мобилен надуваем билборд

Плакат – Насочете местните аудитории с тези билбордове, които са видими за движението на автомобили и са идеални за въвеждане на нови продукти / услуги.

Маркетолозите използват плакати, за да постигнат рекламни цели и повишават осведомеността за марката, като поставят множество единици на стратегически места, като същевременно намаляват цената на хиляда импресии.

Това е стандартизиран формат на плаката, обикновено с размери 12’3 “x 24’6”; официално известен като 30-листов плакат.

Премиер панелът – панелите Premiere съчетават честотата и обсега на плакатната кампания с творческото въздействие на бюлетина.

Премиер квадратен – Ярката осветеност на горната и долната част на премиерния панел осигурява допълнително въздействие след потъмняване.

Улична реклама – Използването на настилки и улично обзавеждане за създаване на медийно пространство за марките, за да предадат посланието си на улицата с ценово ефективен подход.Външни светещи реклами

Рекламиране на такси

Рекламиране на такси – Рекламирането на таксита позволява на рекламодателите да подчертаят своите продукти, независимо дали са маркирани, или насочени послания, директно в области, където хората работят, пазаруват и играят.

Wallscape – Wallscapes са прикрепени към сградите и са в състояние да приемат голямо разнообразие от необичайни форми и размери. Светлинна Реклама

Тези реклами на билбордове са видими от разстояние и осигуряват огромно въздействие в основните зони на метрото.

Рекламиране на въздухоплавателни средства – Рекламата на въздухоплавателни средства включва брандиране на продукти или услуги във и извън самолета. Това включва опаковане на самолета с отпечатани SAVs, маркиране на багажни етикети, брандиране на бордната карта, брандиране на табла за маса и др.Светлинна Реклама

Други видове нецифрови реклами за ОХ включват дисплеи на летищата; дисплеи за транзит и автобус; дисплеи за облегалки за глава; Двустранни панели; младши плакати; и дисплеи за търговски обекти.

Оценете тази страница