Грешки при дизайна на рекламните знаци, които да избягвате

Когато започвате бизнес, има много неща, които трябва да се направят. Трябва да мислите за име на фирма, име на домейн, дизайн на лого, дизайн на уебсайт, визитки и много други. Трябва да намерите и идеалното място за вашия бизнес. Но какво е това, което клиентът забелязва на първо място? Това е вашият рекламен  знак! От съществено значение е знакът да накара клиентите ви да разберат вашето послание. Ще бъдете изненадани да разберете какви са обичайните грешки при проектирането на знаци, които могат да се допуснат. Ще посочим някои от тях, за да ви помогнем да ги избегнете, когато дойде времето за идеалния дизайн.

Контраст

Това е нещо, за което всички учим в училище. Имаме контрастиращи цветове и допълващи се цветове. В рекламните знаци искате буквите да се контрастират с фона, на който са инсталирани или монтирани. Контрастът не е сблъсък. Цветовете на вашите букви трябва да са такива, че да се открояват върху фона. Но не би трябвало да са заслепяващи.

Разстояние

Вероятно най- лошата грешка при проектирането на знацие да няма разстояние между буквите! Знаците губят очарованието си, когато на края им свърши мястото. Буквите, които започват на разстояние, се блъскат една в друга към края.

Други тънкости остават незабелязани. Забелязали ли сте някога, че буквата „W“ се приближава до буквата „А“ повече, отколкото буквата „L“? Тези незначителни детайли не са несъществени за вашия знак. Всеки наблюдател, който види знак с тези грешки при проектирането, може да го намери за доста странен на вид.

Шрифт

Използването на фантастични шрифтове не прави знака по- четлив. Ако искате клиентите ви да знаят какво казвате, изборът на класически шрифтове е по- добър вариант. Дори ако бизнесът ви се занимава с фантастични неща, никога не избирайте шрифт, който е твърде засукан или игрив. Те просто са нечетливи.

Съвет: Никога не избирайте Papyrus или Comic Sans!

Художествено оформление

Простото е по- добро. Препоръчително е да запазите логото си възможно най- просто. Ако го направите размазано, логото ви ще трябва да бъде дешифрирано. Формата, свързана с марката ви, трябва да бъде разпознаваема.

Друга грешка, която обикновено се прави, е да се вземе изображение за лого. Изображение може да се използва като атрибут на марката, но не и като лого. Нека една творческа личност, която не е толкова близо до вашата марка, да разгледа логото ви. Вероятно ще ви каже, че зад логото няма никаква правилна мисъл.

Размер

Преди да направите своя знак, измерете пространството, където ще инсталирате или монтирате знака. Винаги оразмерявайте буквите според него. По този начин ще има баланс на отрицателното пространство около буквите.

Местоположение

Зима е, а вие сте намерили чудесно място, където да поставите своя знак. Но какво да кажем за лятото? Ами ако това сега голо дърво се раззелени и покрие знака ви? Уверете се, че сте избрали място с добра видимост през цялата година.

Не забравяйте за това!

Не се увличайте толкова от началото на събитията и не забравяйте, че трябва да поръчате дизайна на табелите си. Вашият знак е идентичността на вашия бизнес. Уверете се, че получавате такъв.

И на края…

Имате уебсайт, лого и други изображения. Направихте голяма инвестиция. Но не забравяйте да обърнете внимание на дизайна на знаците. Атрактивен, физически преден фронт на вашия бизнес и магазин, той ще направи чудеса за имиджа на вашата марка. Можете да погледнете тези съвети, за да изберете правилните знаци и как да ги поддържате.