Вашата № 1 мисия е да създадете знак, който да комуникира с въздействие послание, идея, чувство, събитие или марка. И когато създавате постоянно закрепени обемни букви, показващи име на компанията, залозите са високи. Уверете се, че решението ви за размера, осветеността, цвета, графиката или шрифта е правилно. Това важи най- вече, когато даден проект е важен не само за вашия клиент, но и за вашия бизнес и успех.

Видимостта е името на играта, когато става дума за външни рекламни букви.

Буквите и графиките трябва да се виждат и разбират лесно и бързо от разстояние. Цветът е една от най-големите възможности и предизвикателства, когато става въпрос за ефективността на вашия дизайн.

Очевидно имате фиксирана променлива, с която да започнете: фона. Ако стената на сградата е тъмна, изберете светъл цвят; ако сградата е светла, изберете тъмен цвят. Вашето решение може също да ограничи определени изисквания за оцветяване. Освен това фирмата вече може да има установен цвят на марката, което може или не може да бъде оптимално за четливост на рекламата.

Извън тези фактори е критично да се разгледат науката и психологията на цвета и контраста. Цветовата комбинация трябва да бъде разширение на съобщението. Изберете цветове, които отразяват бизнеса или услугата на компанията. Оранжево, жълто и червено обикновено се считат за високоенергийни цветове; сините, зелените и виолетовете са склонни да бъдат свързвани с естествени и релаксиращи теми. Погледнете цветовата палитра, за да разберете връзките между първичния, вторичния и допълващия цвят, за да създадете цветни схеми, които не са дразнещи за окото или психиката.

Високият цветови контраст подобрява видимостта.

Ето най-добрите цветови комбинации, класирани по ред на четливост от разстояние:

черно върху жълто,

черно върху бяло,

жълто върху черно,

бяло върху синьо,

жълто върху синьо,

зелено върху бяло,

синьо върху жълто,

бяло върху зелено,

бяло върху кафяво,

кафяво върху жълто,

кафяво върху бяло,

жълто върху кафяво,

червено върху бяло,

жълто върху червено,

червено върху жълто,

бяло върху червено

Цветови примери и значения

Черно: свързано със сила, елегантност и формалност.

Буквите са склонни да се открояват повече на черен фон, отколкото с друг цветен, при условие, че не са твърде малки. Бяло и жълто на черно са отлични комбинации.

Препоръчителна употреба: летища, офиси, хотели.

Бяло: свързано със светлина, доброта, невинност и чистота.

Белият фон на повърхността очевидно е най-гъвкав, но може да абсорбира околната среда, така че бъдете внимателни относно светли фонове.

Препоръчителна употреба: музеи, офиси, магазини, болници.

Червено: свързано с енергия, сила, мощ, решителност и страст или предупреждение и опасност.

Червеният е много мощен цвят, който се отличава във визуално дейна среда, и работи добре с черно, бяло и жълто.

Препоръчителна употреба: предупредителни знаци, обществени места, ресторанти, фитнес зали.

Жълто: свързано с радост, щастие, интелект и енергия.

Жълтият фон също работи добре в области, които са визуално претрупани. Жълто е хубав контраст с почти всички силни цветове, но ще се изгуби, когато се комбинира с бяло.

Препоръчителна употреба: летища, пътни знаци, обществени места.

Синьо: свързано с релаксация, доверие, лоялност, мъдрост, увереност, интелигентност, вяра и истина.

Синият е естествено любим цвят, а синьо с бяло е глобално признато като информативно. Синьото контрастира добре с повечето цветове, с изключение на черното.

Препоръчителна употреба: транспорт, хотели, търговски марки, обществени места.