Вашият потенциален клиент току-що ви показва дизайна на предната осветена част на своите обемни рекламни букви. Забелязвате, че за предната част на буквите е избран цвят бургундскo тъмно червено винил. Какво трябва да кажете на клиентите си за потенциалната видимост на този цвят през нощта? Кажете им, че нощната видимост вероятно няма да бъде оптимална.

Проблемът е, че някои винилни цветове имат много по- лоша нощна видимост от другите (дори при правилно инсталирана осветеност). И винаги е най-добре да информирате предварително клиента си за този проблем.

Кои винил цветове може да нямат ярка нощна видимост?

Ето няколко примера:

*Тъмно синьо

* Бургундско тъмно червено

* Черно

*Лилаво

*Тъмно зелено

Ако клиентът ви попита за съвет какъв цвят винилна обемна буква е ярък и ясно видим през нощта, бял е безопасен избор. Вашият клиент може да настоява за използването на по-тъмен цвят винил (възможно е да съответства на фирмена конфигурация за цвят на бранда). Ако случаят е такъв, друга опция е използването на светло лице акрил с тъмно винилово покритие, малко по-малко от лицето.

Тази конфигурация на буквата се нарича „reveal“- по- тъмен винил над по- светъл акрил. Тя генерира много видим набор от букви. Има ярка видимост въпреки използването на тъмно винилово покритие.

Друга възможност е да се използва перфориран винил. Осигурява по-тъмно лице през деня с по-светла презентация през нощта.

Така че заключението е – тъмното винилово покритие ще се отрази на видимостта на знака през нощта. Светещата реклама на клиента трябва да може да се конкурира с други реклами и да привлича внимание. Защо да използвате цвят, който ще намали степента на впечатлението и четимостта на буквите. Помолете клиентите да обмислят по- светъл цвят  винил или винилна конфигурация, която ще подобри видимостта.