По-малкото наистина е повече!
Сигнализацията е много достъпно средство за реклама. Проектирането на вътрешни и външни табели има много повече неща, отколкото понякога изглежда на пръв поглед. Повечето хора не осъзнават, че има много въпроси и фактори, които трябва да бъдат взети предвид преди и по време на процеса на проектиране.
Следните принципи на дизайна се използват от графичните професионалисти за създаване на атрактивна, силно въздействаща табела, която е четлива, привлекателна за окото и носи най-голямо въздействие:
Пазете го видимо и четливо – По-малко наистина е повече. Като държите съобщението си кратко, знакът ви е по-лесен за гледане и четене с един поглед. Знаците се предлагат във всяка форма и размер, така че се уверете, че сте избрали размер, който е подходящ за разстоянието, от което очаквате да бъде видян вашият знак или дисплей. Помислете къде ще се намира и какви препятствия могат да бъдат на пътя. Видимостта е най-важната част от вашата маркировка.
Избягвайте бъркотията – Успешните обозначения предават съобщение кратко. Съобщението трябва да бъде предадено с възможно най-малко думи на вашата целева аудитория. Претрупването на знака ви с твърде много думи или редове текст затруднява четенето от разстояние.
„Бяло пространство“ е областта на дизайна, която е оставена непокрита нито от текст, нито от графика (празното пространство може да бъде цветно). Празното пространство около текста и графиките е също толкова важно, колкото и други съображения за дизайна. Има тенденция да се иска „да се запълни“ наличната зона с възможно най-много копия. Но когато текстът е претъпкан, става по-трудно за четене. Тридесет до четиридесет процента от областта на лицето на знака трябва да се оставят като празно пространство за оптимална четливост.
Тип и шрифтове – Като цяло трябва да се използват изчистени, отчетливи, лесни за четене стилове от тип за максимална четливост. Повечето професионални шрифтове имат различни тегла, вариращи от обикновени до получер, черен, разширен и т.н. Използвайте ги в своя полза, като дадете приоритет или предпочитание на определени части от вашето съобщение.
ГЛАВНИ БУКВИ за реклами
Съществува погрешно схващане, че тъй като ВСИЧКИТЕ БУКВИ са „по-големи“ от малките букви, те трябва да бъдат по-лесни за четене от разстояние. Визуалните тестове обаче стигнаха до заключението, че текстът с главни и малки букви е по-четлив от разстояние, отколкото всички главни букви. Тъй като зрителите могат да разполагат само с няколко секунди, за да получат съобщението ви, увеличете четливостта на вашия знак, като не прекалявате с главни букви.
Като общо правило никога не използвайте повече от два различни шрифта в един дизайн. Изборът на два шрифта, които се допълват, може да направи вашето съобщение да се откроява. Най-важното е да използвате шрифтове, които са ясно четливи, когато се гледат от разстояние. Разгледайте обемни букви
Изображения и графики – Добавянето на рамка може да увеличи скоростта на четене с до 25 процента. Границите често се препоръчват, когато автомобилният трафик е целевата аудитория. Те са склонни да карат окото да се фокусира върху съобщението. В допълнение, пълноцветните цифрови снимки могат да бъдат включени в дизайна, за да се постигне по-голямо въздействие. Логотипи, произведения на изкуството и други графични елементи също могат да бъдат добавени за визуално подобряване на дизайна и оформлението.
Цветове на преден план / фон – Когато избирате фон за вашия дизайн, не използвайте нищо, което ще затрудни фокусирането върху основното съобщение. Черното контрастира добре с всеки светъл цвят, а бялото работи добре с цветове с тъмна стойност.
Колкото по-голям е контрастът, толкова по-четлив е текстът от разстояние. Цветовете, които са по-близо един до друг като зелена буква на кралско син фон, също няма да контрастират и следователно ще бъдат по-трудни за четене.
Видимост на различни цветови комбинации – Тези 15 цветови комбинации за надписване са тествани за четливост от разстояние от Асоциацията за външна реклама на Америка (OAAA). Резултатите се класират в показаната последователност, като # 1 е най-четлив и # 15 като най-малко четлив